Brynild

KONTAKT OSS

Har du et spørsmål, eller et produkt du ønsker å reklamere på? Fyll ut et av skjemaene under for å komme i kontakt med vår Forbrukerservice.


Gjelder henvendelsen en klage eller reklamasjon, setter vi stor pris på å motta det aktuelle produktet med emballasje i retur med posten, slik at vi kan få gjennomført en årsaksanalyse av produktet. Brynild AS, Postboks 34, 1601 Fredrikstad


Dersom du har spørsmål om Brynild eller noen av våre produkter, kan vi anbefale deg å ta en titt på våre ofte stilte spørsmål.


Vi ber om forståelse for at det ved stor pågang kan være noe lengre behandlingstid, dette gjelder også ferier og høytider.

I uke 29 og 30 vil vår forbrukerservice holde sommerstengt. 


Vi behandler all forbrukerinformasjon konfidensielt og vi vil ivareta ditt personvern i henhold til loven om behandling av personopplysninger.

Se våre ofte stilte spørsmål!

Se våre ofte stilte spørsmål!

Har du et spørsmål om Brynild eller noen av våre produkter? Da kan vi anbefale deg å ta en titt på våre ofte stilte spørsmål.

Se spørsmål og svar

Husk LOT-nr og best før dato når du sender inn en reklamasjon

Image
Skriv inn best før datoen på produktet det gjelder. Dette står bak på emballasjen.
Skriv inn LOT nr/ klokkeslett på produktet det gjelder. Dette står bak på emballasjen, ved siden av strekkode.
Du kan laste opp opptil tre bilder på 15 MB i jpg, jpeg, png, gif, bmp, avif og webp format.